dnes je 6.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Analytika jako strategické aktivum

7.5.2012, Zdroj: Moraviapress

Objem dat na internetu neustále vzrůstá a úkolem manažerů je najít takové systémy řízení, které dokážou toto rostoucí množství dat zpracovat a využít je nejen k tvorbě hodnoty, ale také k získání konkurenční výhody. Trendem je stále větší využívání analytiky.

Časopis MIT Sloan Management Review ve spolupráci s IBM Institute for Business Value provedl v roce 2011 průzkum, jak podniky analytiku využívají. Studie přitom rozdělila respondentské firmy do tří kategorií: aspirující (aspirational), mající zkušenosti (experienced) a transformované (transformed).

Aspirující firmy používají základy analytiky, zpravidla v oblasti financí, rozpočtování a zásobování, a zaměřují se na strukturovaná data, aby podpořily své cílové aktivity.

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Zdroj:
Nahrávám...
Nahrávám...