dnes je 20.4.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Důležitost strategie pro malé a střední firmy

21.10.2010, Zdroj: Marketingové noviny

V současné době roste počet firem, které mají na trhu zvýšené potřeby, a to převážně v obchodní sféře a se snižujícím se obratem v prodejích. Je to způsobeno více faktory, ale co je důležité, tento stav má řešení.

Samozřejmě se zde nebudeme zabývat celou restrukturalizací firmy, ale budu se snažit Vám v článku ukázat, proč má v současné době význam aktivně a efektivně pracovat se strategickým marketingem, designem a obchodem.

Zrovna tyto tři složky ve firmě lze efektivně nastavit a rozhýbat tak, aby rychle a efektivně přinesly firmě změnu situace, zvýšily poptávku po produktech či službách a strategicky nastartovaly firmu k novým obchodním příležitostem směrem k zákazníkovi.

A zákazník, to je konečný cíl

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...