dnes je 7.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Engagement a Employer Brand

29.7.2013, Zdroj: Marketingové noviny

bvykle sledovaným ukazatelem nálady zaměstnanců ve firmě je tzv. “ engagement“, který popisuje motivaci zaměstnanců a vztah ke společnosti a jejímu vedení. Celkově vyjadřuje ochotu „dát něco navíc“.

Z výzkumů Ipsos Loyalty zaměřených na engagement zaměstnanců vyplývá, že mezi jeho hlavní motivátory patří obvykle spokojenost s náplní práce, soulad osobních a firemních hodnot, znalost cílů společnosti, ocenění práce, skutečný zájem o zaměstnance, přímý nadřízený i další oblasti v závislosti na typu společnosti. V současnosti je patrný rostoucí zájem o jeden z důležitých faktorů engagementu, tzv. Employer Brand, čili vztah zaměstnanců ke značce.

Pokud mají zaměstnanci dobrý vztah, rozumějí hodnotám své značky a jsou schopni je

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...