dnes je 24.10.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Hodnocení zaměstnanců

26.5.2008, Zdroj: Verlag Dashöfer

Individuální hodnocení zaměstnanců a systém hodnocení

Staňte se expertem na vedení lidí

Pojem hodnocení  je používán pro činnosti realizované bezprostředním nadřízeným, které oceňují aktivity zaměstnanců související s jejich pracovním zařazením a výkonem jejich práce. Hodnocení je realizováno pomocí různých metod, ale řízení lidských zdrojů  vyžadu­je, aby tento proces probíhal v rámci určitých principů, které zajišťují spravedlnost a účinnost výsledků. Pravidelné hodnocení zaměstnanců je spíše záležitostí pokročilejších podniků a v řadě malých a středních podniků se pravděpodobně neuskutečňuje vůbec nebo hodně formálně. Důležitost hodnocení se stále zvyšuje. Podniky, které se rozhodly tuto metodu aplikovat v ní vidí příležitost pro

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k tématu:
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...