dnes je 18.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Hodnota produktu pro zákazníka – generátor výkonnosti firmy

5.8.2013, , Zdroj: Verlag Dashöfer

V posledních několika měsících se objevuje v odborných textech, knihách a článcích českých i zahraničních marketerů široké spektrum nových pojmů a názvů, např. medonosný marketing, info-marketing, truhla marketing, king marketing, 50+ marketing, story marketing, nekonvenční marketing aj., které modifikují a případně specifikují dílčí části marketingové podstaty.

Neberu žádnému autorovi právo na to „vymyslet“ si svůj vlastní typ marketingu a pokusit se jej uvést do praxe, ale….

Všechny tyto nové názvy pro dílčí oblasti marketingu však vždy vycházejí ze základního principu marketingu, tedy jak marketingově identifikovat v daném časoprostoru hodnotová očekávání lidí,

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...