dnes je 18.4.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

IS a nástroje řízení jakosti

27.10.2015, Zdroj: SystemOnLine (www.systemonline.cz)

Oblast řízení jakosti je v dnešní době již plnohodnotnou součástí řízení podnikových procesů. Budování systému kvality je postavené na normách a standardech, resp. na koncepci TQM (Total Quality Management).

Tradičně se používá také přístup neustálého zlepšování metodou PDCA cyklu (plánování, realizace, vyhodnocování a zlepšování), resp. princip prevence a detekce.

Samotné řízení kvality má minimálně dvě úrovně, a to oblast strategické a operativní kvality. Strategická úroveň řeší problematiku kvality jako celku v kontextu definice cílů a způsobů jejich dosažení. Operativní kvalita má naopak za úkol zabezpečovat realizaci a dosažení cílů už na úrovni jednotlivých konkrétních podnikových procesů a činností.

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Zdroj:
Nahrávám...
Nahrávám...