dnes je 4.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Jak se dobře připravit na námitky zákazníků

5.1.2012, Zdroj: Marketingové noviny

Bylo by iluzí se domnívat, že zákazníci touží po vašem zboží a službách. V dnešní době ostré konkurence je to právě naopak a každý zákazník automaticky řekne několik námitek, proč vaše zboží nechce. I na to se však dá připravit a úspěchu možného obchodu pomoci.

Bylo by iluzí se domnívat, že zákazníci touží po vašem zboží a službách. V dnešní době ostré konkurence je to právě naopak a každý zákazník automaticky řekne několik námitek, proč vaše zboží nechce. I na to se však dá připravit a úspěchu možného obchodu pomoci.

Jak často jste již slyšeli některou z následujících námitek, když jste se pokusili něco někomu prodat:
"Už máme svého dodavatele...“,
"O tom nemůžu rozhodnout sám...",
"Nejste na našem seznamu

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...