dnes je 18.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Jak vnímají zdravotníci společenskou odpovědnost firem?

30.1.2014, Zdroj: Marketingové noviny

Zákazníci od firem očekávají nejen kvalitní výrobky a služby, ale také to, že se na trhu budou chovat důvěryhodně. Společenská odpovědnost se tedy týká nejen firmy samotné, ale i jejího přístupu ke svému okolí. Jde o dobrovolný závazek firem chovat se odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podnikají, a to nad rámec zákonem stanovených povinností.

Existuje řada definic i vysvětlení termínu společenská odpovědnost firem (CSR). Ale jaké aktivity či chování firem si pod tímto pojmem představují zdravotníci? Podle nedávného šetření společnosti STEM/MARK uskutečněného v období měsíce listopadu a prosince 2013 si zdravotníci nejčastěji společenskou odpovědnost firem spojují s jejich etickým

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...