dnes je 4.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Jakou hodnotu mají výzkumy na stránkách?

15.3.2012, Zdroj: Marketingové noviny

V současné době snad každou společnost působící na internetu zajímá chování svých návštěvníků na vlastních webových prezentacích.

Mnohé však pokročili a zajímají se také o jejich potřeby a důsledky jejich chování, na základě kterých přizpůsobují on-line komunikaci. Jednou z forem zjišťování těchto informací je pomocí on-line dotazníků, se kterými se můžeme dnes a denně setkávat. Na tom samozřejmě není nic špatného ani zvláštního. Existují určité postupy a modelace, jež se různí řeším společností, ale přesto drtivá většina dotazníku obsahem dotýkajících se samotných stránek, má jedno společné. Provádí interakci s návštěvníkem ve chvíli, kdy na otázky nezná a nemůže relevantní odpovědi znát.

Běžným současným

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...