dnes je 28.11.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Klíčem ke kvalitě je dobře proškolený personál

7.1.2003, Zdroj: HN

Není žádným tajemstvím, že firmy ve službách nabízejí funkčně velmi podobné produkty za podobné ceny. Je také jasné, že do budoucna se i tyto drobné rozdíly budou stírat. Klient se tedy čím dál méně bude rozhodovat podle funkčních parametrů služeb a jeho hlavním motivem pro místo nákupu bude kvalita obsluhy. Klienty si zkrátka získá a udrží ten, kdo bude mít usměvavější, ochotnější, komunikativnější a kvalifikovanější personál.

To je velká výzva pro pracovníky útvarů lidských zdrojů, kterou si zdaleka ne všichni uvědomují. Firmy ve službách by měly přehodnotit své současné žebříčky priorit, které často na první místo stavějí vývoj produktů a jejich neustálé zdokonalování. Namísto toho by se v čele měla objevit kvalita

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Zdroj:
Nahrávám...
Nahrávám...