dnes je 7.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Marketing drobných podnikatelů začíná v hlavě

18.10.2011, Zdroj: Marketingové noviny

Na marketing malých firem bývá rozšířenou praxí používat stejné postupy jako u velkých korporací, jen jaksi v menším měřítku. Výsledky zpravidla zaostávají za očekáváním. Malé firmy totiž nejsou jen nedospělými kopiemi těch velkých, ale mají svá specifika. Předně jsou pevně spojeny se svými majiteli a zakladateli. Proto dříve než standardní marketingový mix přichází ke slovu docela jiné P – psychologie.

Na marketing malých firem bývá rozšířenou praxí používat stejné postupy jako u velkých korporací, jen jaksi v menším měřítku. Výsledky zpravidla zaostávají za očekáváním. Malé firmy totiž nejsou jen nedospělými kopiemi těch velkých, ale mají svá specifika. Předně jsou pevně spojeny se svými majiteli a

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...