dnes je 18.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Marketingová strategie "Transfer 50+" jako generátor výkonnosti firem

24.7.2013, Zdroj: Marketingové noviny

Z demografických studií populace v ČR vyplývá, že lidé ve věku vyšším jak 50 let se stávají četnostně velmi významným tržním segmentem.

Autor: Ludvík Čichovský

Z demografických studií populace v ČR vyplývá, že lidé ve věku vyšším jak 50 let se stávají četnostně velmi významným tržním segmentem, který se postupně přesune v následujících letech do kvantitativně významného segmentu seniorů. Celá řada marketerů a firem se v posledních letech začala orientovat tržní nabídkou proto na segment 63+, tedy segment seniorů.

Na katedře marketingu VŠEM (www.vsem.cz) byl vypracován a ověřován v praxi v rámci projektu IGA koncept "Transfer 50+". Ten firmám doporučuje orientovat se nejprve tržní

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...