dnes je 3.12.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Marketingové pojetí a typologie inovací pro firemní konkurenceschopnost a prosperitu

26.4.2011, Zdroj: Marketingové noviny

Podrobné česko - italské výzkumy v oblasti kauzality konkurenčních výhod, tj. jejich příčin, podmínek, důsledků a následků identifikují, že hlavním generátorem konkurenčních výhod produktů jsou jejich inovace a proces inovačního a inovativního marketingu, který s inovacemi marketingově pracuje tak, aby se inovace staly produktovou konkurenční výhodou a motivem pro koupi.

V roce 2002 byla v monografii Marketing konkurenceschopnosti I. ( vydalo nakl. RADIX, autor L. Čichovský) prezentována typologie konkurenčních výhod a to jednak ve struktuře potenciálních konkurenčních výhod produktů a jednak ve struktuře potenciálních konkurenčních výhod producentů. Tím, že

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...