dnes je 6.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Marketingový ředitel v digitálním věku

3.2.2012, Zdroj: Moderní řízení

Většina vedoucích marketingových pracovníků si uvědomuje, že v současnosti probíhá zásadní změna ve způsobu komunikace se zákazníky. Zároveň však mají pochybnosti, zda jsou jejich marketingové systémy na tuto změnu připraveny.

Ukázala to studie IBM Global Chief Marketing Officer Study 2011 z konce loňského roku, jíž se zúčastnilo přes 1 700 marketingových ředitelů z 64 zemí a 19 odvětví.

Ze studie rovněž vyplývá, že dochází ke změnám v měřítkách hodnocení marketingu. Téměř dvě třetiny marketingových ředitelů se domnívají, že výnosnost marketingových investic se do roku 2015 stane primárním měřítkem efektivity marketingu. Avšak ani marketingoví lídři těch nejúspěšnějších společností se v polovině případů necítili

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...