dnes je 6.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Marketingový výzkum, jeho cíl a využití

18.8.2008, Zdroj: Verlag Dashöfer

Marketingový výzkum má svůj obecný cíl. Je jím snížení nejistoty firem při rozhodování, dosažení správné kombinace prvků marketingového mixu, sledování všech marketingových aktivit a kontrola jejich výsledků.

Využití marketingového výzkumu je široké. Využívá se k různým aplikacím. Nejčastěji pro:
  • výzkum trhu,
  • výzkum prvků marketingového mixu (v jeho rámci např. výrobkový výzkum, výzkum nástrojů komunikačního mixu apod.).

Výzkum trhu je zaměřen na charakteristiky trhu, jeho velikost a lokalizaci, vývoj trhu, hlavní konkurenty, jejich postavení a chování. V rámci výzkumu trhu se provádí analýza makroprostředí a mikroprostředí. Výzkum výrobků se zabývá otázkami spotřebitelských preferencí, jejich potřebami, přijímáním

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...