dnes je 7.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Na první místo patří zaměstnanci

29.4.2014, Zdroj: Moderní řízení

Dynamickým firmám může být inspirací bestseller, o kterém se psalo na stránkách Harvard Business Review s názvem Employeers First, Customers Second. Knihu napsal Vineet Nayar, který byl zvolen časopisem Fortune prvním globálním lídrem. Stal se "star" ve vedení lidí v roce 2012. Dostal se do skupiny 50 obchodních myslitelů a byl zvolen za lídra digitálního věku v roce 2011. Jakými myšlenkami zaujal?

Hodnota firmy není skryta někde v organizační struktuře a jejích procesech. "Postavte organizační strukturu firmy na hlavu," doporučuje Vineet Nayar. Podle něj je v tradičních společnostech CEO, ředitel, vysoký manažer nebo manažer kvality původcem a propagátorem změn a iniciativ na zlepšení. Překvapením je, že v této roli

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...