dnes je 19.4.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Nejčastější neshody zjišťované při auditech QMS (4)- Neshody vzhledem k odpovědnosti managementu

27.5.2014, , Zdroj: Česká společnost pro jakost

V úvodu dnešního pokračování musím konstatovat, zda v okamžiku, kdy jsou práce na nové aktualizaci normy ISO 9001 nedaleko před dokončením, je vhodné dále pokračovat „postaru“. Diskuse ale prokazují, že to vhodné je. Hlavním cílem je přece zajistit funkčnost, účinnost a efektivnost provozovaných systémů managementu a podpořit snahu o jejich zlepšování – bez ohledu na to, v které kapitole či článku normy se bude požadavek vyskytovat a jak bude označený.

Dnes se tedy zaměříme na časté neshody vzhledem k požadavkům kapitoly 5 „Odpovědnost managementu“ dosud platné normy ISO 9001:2008, resp. ČSN EN ISO 9001:2009.

5.1    

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...