dnes je 6.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Nová specifikace ČSN P ISO/TS 10004:2011- Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření.

30.11.2011, Zdroj: www.QMprofi.cz

Normalizační orgán ČR, konečně vydal čtvrtou normu, resp. specifikaci, z řady ISO 10000, a to pod názvem ČSN P ISO/TS 10004:2011 - Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření.

Normalizační orgán ČR, konečně vydal čtvrtou normu, resp. specifikaci, z řady ISO 10000, a to pod názvem ČSN P ISO/TS 10004:2011 - Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření.

Tato předběžná norma přejímá technickou specifikaci ISO/TS 10004:2010. Jako předběžná norma (ČSN P ISO/TS 10004) je určena k ověření a dosud lze k jejímu obsahu podávat připomínky, a to na adresu ÚNMZ (Úřad pro technickou normalizaci,

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...