dnes je 6.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Polovina manažerů se v období recese bojí o pověst svých firem (1.)

13.2.2012, Zdroj: Marketingové noviny

Polovina manažerů se v období recese bojí o pověst svých firem (1.) 10.2.2012 Marketing Během krize nebo recese je podle 48 procent manažerů výrazněji ohrožena reputace firem. Nejnebezpečnější zdroje poškození dobrého jména firmy jsou neetické chování manažerů, korupce a finanční problémy firmy.

Nejmocnějším médiem šíření firemní pověsti je s velkým odstupem televize (61 %). V součtu je však vliv sociálních sítí a klasických online médií ještě silnější (72 %). Vyplynulo to ze společného průzkumu PR agentury Weber Shandwick a poradenské firmy RSM TACOMA s názvem „Risky business. Dobré jméno firem v době ekonomického poklesu“, který se uskutečnil v prosinci 2011.

Průzkumu se zúčastnilo

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...