dnes je 6.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Prodejní akce - oslavované i proklínané

18.11.2009, Zdroj: Marketingové noviny

Jedni od nich hodně očekávají, druzí je považují za nutné zlo. Řeč je o prodejních akcích. Studie říkají, že na věrnost zákazníků nemají velký vliv a náklady na ně vynaložené se většinou nevrátí. Přesto mohou být akce úspěšné a vydělávat.

Podíváte-li se na následující ilustrační obrázek, možná vás nijak nepřekvapí. S podobnými se běžně setkáváte denně a možná je to i realita vaší prodejny. Přesto jsem si ho vybral coby ukázku, jak by se akce dělat neměly.  

Za prvé, pokud neprovozujete diskont, měli byste věnovat čas estetice. Různá pódia všech možných úrovní, zahalená tu starým závěsem, tu zase balícím papírem a doplněná paletami nebo vozíky či transportními kartony, to věru není pastva pro oči. V těch

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...