dnes je 27.7.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Produkt (služba)

6.1.2009, Zdroj: Verlag Dashöfer

Pod pojmem produkt si představíme všechno, co organizace nabízí svým zákazníkům, aby uspokojila jejich potřeby.

Čisté služby jsou charakterizovány jako proces, často uskutečňovaný bez hmotných výsledků, ale bez pomoci hmotných prostředků se většinou neobejde opravárenství, údržba, kadeřnictví, ale i divadelní představení, výstava a další služby. Při výběru produktu organizace rozhodují o produktu v užším a širším slova smyslu:

Produkt v užším slova smyslu (základní produkt)

  • sortiment produktu, jeho šířka a hloubka,
  • kvalita produktu (služby).

Produkt v širším slova smyslu je produkt vytvářen základním produktem, poskytováním informací, péči o zákazníka, přebíráním objednávek, placením a speciálními službami. Vidíme, že jednotlivé prvky

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...