dnes je 18.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

S osobností ředitele stojí a padá značka firmy

22.11.2013, Zdroj: Marketingové noviny

Výzkum mezi předními evropskými řediteli komunikace ukázal, jak důležitou se stává osobnost ředitele firmy. V době, kdy jsou novinky, úspěchy i neúspěchy firem často spojovány s určitými osobami, se osobnost ředitele firmy stala životně důležitou pro vnímání celé společnosti.

Devět z deseti expertů na korporátní komunikaci napříč Evropou říká, že schopnost jejich ředitele jednat s médií a jiným kritickým publikem je úzce spojena s celkovým úspěchem a image jejich společnosti.

Profesor Ansgar Zerfass (Univerzita Lipsko), vedoucí mezinárodního výzkumného týmu, vysvětluje klíčová zjištění takto: “Pověst leaderů velkých firem je nyní velmi důležitá. S ředitelem stojí a padá značka firmy. Doba, kdy se klíčoví

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...