dnes je 28.11.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Sociální oblast společenské odpovědnosti organizací

10.4.2009, Zdroj: Verlag Dashöfer

Společenskou odpovědnost organizací lze v oblasti sociální rozdělit na dva hlavní proudy – interní a externí.

Interní směr se zabývá péčí organizace o své zaměstnance, externí se týká všech zainteresovaných skupin ( někdy označovaných i pojmem stakeholders - bližší charakteristika bude uvedena později).

Péče o zaměstnance

Podstatným aspektem smýšlení manažerů organizací o vlastních zaměstnancích by měl být následující princip: zaměstnanci jsou na firmě značně závislí a to hned z několika důvodů.

  •          finanční odměna za vykonanou práci je pro ně zdrojem živobytí;
  •          je to místo, kde tráví významnou část dne;
  •          práce ovlivňuje kvalitu jejich soukromého i rodinného života;
  •          a mnohdy
Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...