dnes je 26.5.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Společenská odpovědnost organizací jako nová forma marketingové komunikace

12.10.2012, Zdroj: Qmprofi.cz (www.qmprofi.cz)

Základním principem existence podniku je generování zisku. V rámci požadavků na společenskou odpovědnost můžeme tuto podmínku posunout až k požadavku na dosahování pozitivních ekonomických výsledků.

Nová forma marketingové komunikace

Výše zmiňované zlepšení vztahů s okolím je také výrazným nástrojem pro zvyšování dobré image. Podpora místních aktivit – sportovních, kulturních nebo dobročinných – je také výraznou konkurenční výhodou.

Vliv globalizace

Globalizace způsobuje, že se jednotlivé produkty a služby stávají stejnými, srovnatelnými díky svým podobným vlastnostem. Novinky velice brzy pozbývají své jedinečnosti a stávají se globální znalostí. Jen velice málo inovací

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Zdroj:
Nahrávám...
Nahrávám...