dnes je 7.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Společensky odpovědných firem přibývá, angažují se už i malé a střední společnosti

29.4.2014, Zdroj: Verlag Dashöfer

Ačkoliv ve světě se téma společenské odpovědnosti firem řeší již více než 40 let, české společnosti ji začínají zapojovat do svého podnikání až v posledních letech. Podle odborníků se však integrace odpovědnosti rozšiřuje mezi tuzemskými společnostmi velmi rychle. Zatímco před 10 lety byla v Česku sociální či enviromentální filozofie byznysu spíše ojedinělá a měly ji v hledáčku zejména nadnárodní korporace, trend posledních let poukazuje na zvýšený zájem rovněž ze strany středních a malých společností.

Princip společenské odpovědnosti, zkráceně CSR, je ustaven ze tří základních pilířů – ekonomického, sociálního a enviromentálního. Českým firemním trendem poslední doby je

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...