dnes je 5.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Udržte si zákazníky

28.3.2011, Zdroj: Moderní řízení

Myšlenka, že podniky mají svým zákazníkům dělat radost, pokud si chtějí udržet jejich loajalitu, je natolik rozšířená, že se už nad ní jen málokdo pozastavuje. K získání a udržení zákazníků však ve skutečnosti stačí řešit jejich problémy. Nic víc.

Ačkoli služby zákazníkům mohou učinit jen málo pro zvýšení jejich loajality, mohou udělat hodně pro její narušení - a také to zpravidla dělají, uvádí se v článku amerických autorů, který vyšel v časopise Harvard Busness Review (Matthew Dixon, Karen Freeman, Nicholas Toman: Stop Trying to Delight You Customers; HBR 7/8/2010). V jejich pojetí je cestou k udržení zákazníků především efektivita služeb.

KVALITA SLUŽEB A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ

Zkuste si položit tuto otázku: Jak často opakovaně

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...