dnes je 18.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Vyřizování reklamací, záruky a další povinnosti prodejců dle nového občanského zákoníku

7.1.2014, Zdroj: Verlag Dashöfer

Povinnosti podnikatelů vůči spotřebitelům spojenými s prodejem zboží a poskytováním služeb v obchodě. Detailní přehled o způsobu a formě vyřizování reklamací.

 

Seminář Vyřizování reklamací, záruky a další povinnosti prodejců dle nového občanského zákoníku Vás seznámí s povinnostmi podnikatelů vůči spotřebitelům spojenými s prodejem zboží a poskytováním služeb v obchodě. Dále získáte detailní přehled o způsobu a formě vyřizování reklamací. Seznámíme Vás se zásadními změnami v návaznosti na přijetí nového občanského zákoníku, které otevírají možnost zrevidovat a připravit nové obchodní podmínky a nabídky pro spotřebitele lépe reagující na jejich poptávku.

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...