dnes je 10.9.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Vyrobte si svého zákazníka, lépe zacílíte vaši nabídku

24.6.2013, Zdroj: Marketingové noviny

Chystáte se oslovit své potenciální zákazníky? Vaše nabídka pravděpodobně neosloví všechny lidi. Víte, pro koho je produkt určen? Jednou z nejdůležitějších věcí v marketingu je dobře popsat a pochopit lidi, které chcete oslovit. K tomu slouží dobře například tzv. persóny (buying personas). A jak takovou persónu vytvořit?

Asi nejjednodušší způsob, jak popsat ideální zákazníky, je prostudovat stávající klientskou základnu. Pokud jste v byznyse nový, stanovte si svého ideálního zákazníka předem. Klientů jakého typu máte nejvíce? Co mají zákazníci společného? Zjistěte nákupní zvyklosti vašich zákazníků, jakým propagačním aktivitám věnují pozornost, měli byste znát jejich průměrný věk, jejich pohlaví,

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...