dnes je 9.10.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Získejte přesná fakta o návštěvnosti vašeho webu

11.6.2012, Zdroj: Marketingové noviny

Jak je prodejně úspěšný váš web? Jak zvýšit jeho prodejní výkon? Pokud provozujete webové stránky a nevíte, jakou mají návštěvnost, co návštěvníky nejvíce zajímá a zda najdou to, co hledají, pak je pravděpodobně nevyužíváte jako prodejní nástroj.

Cíle webu a jejich měření a vyhodnocování

Základními ukazateli úspěšnosti webu jsou jeho návštěvnost a konverze. Primárním cílem komerčně zaměřeného firemního webu je obvykle získání nových zákazníků, rozšíření prodeje výrobků a služeb stávajícím zákazníkům, zvýšení jejich spokojenosti a loajality, posílení firemní značky, případně snižování nákladů na marketing a prodej. Konverze je v tomto případě generování poptávky formou vyplněného elektronického

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...