dnes je 6.7.2022

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Zkušenosti a doporučení s hodnocením spokojenosti zaměstnanců v podmínkách konkrétní podnikové praxe

28.7.2011, Zdroj: Qmprofi.cz (www.qmprofi.cz)

Podobně jako v případě měření a monitorování externích zákazníků by měly firmy postupně realizovat kroky i pro úspěšné zvládnutí procesů měření a monitorování spokojenosti svých zaměstnanců

  • Měření, ale i vyhodnocování spokojenosti zaměstnanců patří v současnosti k důležitým aspektům řízení našich podniků. V posledním období bývá tato oblast rovněž předmětem zvýšeného zájmu certifikačních a kontrolních auditů.
  • Praktické ověřování předloženého návrhu v řadě případů plně potvrdilo výše uvedenou metodiku, v některých případech byl předložený návrh inspirací a podnětem k nastartování aktivit spojených s hodnocením spokojenosti zaměstnanců. V
Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Zdroj:
Nahrávám...
Nahrávám...