21.2.18
Zpráva pro přezkoumání systému managementu kvality vedením dle požadavků čl. 5.6.2 normy ČSN EN ISO 9001:2009
Doc. Ing. Alois Fiala, CSc., Ing. Monika Becková a kolektiv autorů
VZOR: Zpráva pro přezkoumání systému managementu kvality vedením dle požadavků čl. 5.6.2
/rtf/
Společnost: XYZ, s. r. o.
Za období: 1–6/2013
Zpracoval: ................, PM
V ........ datum:...............
OBSAH:
-
Vstupy pro přezkoumání
-
Výsledky interních auditů
-
Zpětná vazba od zákazníka
-
Výkonnost procesů a shoda produktu
-
Politika kvality, cíle kvality
-
Hodnocení dodavatelů
-
Neshody, nápravná opatření
-
Analýza změn, které by mohly ovlivnit QMS
-
Stav opatření z předchozího přezkoumání vedením
-
Preventivní opatření a doporučení pro zlepšování
1. Vstupy pro přezkoumání
Systém managementu kvality dle ČSN EN ISO 9001:2009 byl přezkoumán na poradě vedením společnosti dne .........
Přezkoumání vedením proběhlo dle následujících bodů:
-
zprávy o výsledcích auditů;
-
informace od zákazníků (zpětná vazba);
-
výkonnost procesů a shoda poskytované služby s relevantními požadavky;
-
plnění politiky a cílů kvality;
-
záznamy o neshodách v činnosti společnosti;
-
stav řešení nápravných a preventivních opatření;
-
změny, které by mohly ovlivnit QMS;
-
návrhy na zlepšení QMS a další doplňující informace.
2. Výsledky interních auditů
V roce 2013 bylo započato s implementací ISO 9001. První interní audit byl proveden v 6/2013 v souladu s ročním programem auditů na rok 2013 za účasti pí........., PM. Z interního auditu vyplynulo to, že nastavení systému kvality probíhá a v dalším období bude nutno se zaměřit na slabá místa, jež jsou uvedena v evidenci neshod a opatření.
Závěr:
3. Zpětná vazba od zákazníka
Hodnocení spokojenosti zákazníka probíhá na základě běžné kontrolní činnosti, počtu přijatých reklamací a stížností, osobním jednáním.
Byl vypracován a schválen postup řešení stížností a námitek, spolupráce se zákazníky.
Stav ukazatelů spokojenosti a meziroční porovnání ukazuje následující tabulka.
Tabulka vyhodnocení ukazatelů spokojenosti:
Kde UsZ = Počet reklamací/počet zakázek x 100
Závěr:
4. Výkonnost procesů a shoda produktu
Jedná se o první přezkoumávání systému managementu kvality dle požadavků normy ISO 9001, proto není možné v některých ukazatelích provádět zcela vypovídající analýzy a hodnocení trendů. Stav sledovaných ukazatelů jednotlivých procesů dle kritérií uvedených v kartách procesů v příloze Příručky kvality k dnešnímu dni ukazuje následující tabulka:
Tabulka ukazatelů procesů: