dnes je 12.5.2024

Input:

5 zásad zodpovědného využití generativní umělé inteligence

24.7.2023, Zdroj: Vše o průmyslu (https://www.vseoprumyslu.cz/)

Generativní umělá inteligence (AI) může zásadním způsobem změnit způsob našeho života a práce a v nadcházejících letech bude výzvou i pro ty nejinovativnější společnosti.

Generativní umělá inteligence však není bez rizika. V mnoha věcech se jí daří, ale v mnoha věcech se mýlí. Vzhledem k tomu, že se firmy předhánějí v uvádění této technologie na trh, je velmi důležité, abychom tak činili inkluzivně a záměrně. Nestačí dodat technologické možnosti generativní AI, musíme upřednostnit odpovědné inovace, které pomohou řídit, jak tuto transformační technologii používat a jak by se měla používat - a zajistit, aby naši zaměstnanci, partneři a zákazníci měli k dispozici nástroje, které potřebují k bezpečnému, přesnému a etickému vývoji a používání těchto technologií. 

Generativní AI ve společnosti Salesforce

Potenciál generativní umělé inteligence v Salesforce - a obecněji ve firemních technologiích - je obrovský. 

AI je již nedílnou součástí platformy Customer 360 a naše technologie Einstein AI poskytují každý den téměř 200 miliard predikcí ve firemních aplikacích Salesforce, včetně:

  • Sales, která využívá poznatky AI ke stanovení dalších kroků důležitých pro rychlejší uzavírání obchodů.
  • Servis, který využívá AI k vedení konverzací podobných lidským a k poskytování odpovědí na opakující se otázky a úkoly, čímž uvolňuje ruce odpovědným zaměstnancům k vyřizování složitějších požadavků.
  • Marketing, který využívá AI k pochopení chování zákazníků a personalizaci načasování, zacílení a obsahu marketingových aktivit.
  • Obchod, který využívá AI k zajištění vysoce personalizovaných nákupních zkušeností a inteligentnějšího elektronického obchodování.

Generativní AI má nyní potenciál pomoci našim zákazníkům navázat kontakt s publikem novými, personalizovanějšími způsoby v mnoha interakcích v oblasti prodeje, zákaznického servisu, marketingu, obchodu a IT. Dokonce zkoumáme možnosti využití kódu generovaného umělou inteligencí, abychom pomohli našim zákazníkům - i těm, kteří nemají certifikované vývojáře Salesforce ve svých řadách - psát kvalitní kód rychleji, s použitím menšího počtu řádků kódu, a tedy s menšími nároky na procesor. 

Pokyny pro důvěryhodnou generativní umělou inteligenci

Stejně jako u všech našich inovací zavádíme do našich produktů etická ochranná pravidla a pokyny, abychom zákazníkům pomohli inovovat zodpovědně a zachytit potenciální problémy dříve, než nastanou. 

Vzhledem k obrovským příležitostem a výzvám, které se v této oblasti objevují, navazujeme na naše Zásady důvěryhodné umělé inteligence novým souborem pokynů zaměřených

Nahrávám...
Nahrávám...