dnes je 15.6.2025

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Hlavní strategie při řízení údržby

26.5.2015, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Při realizaci hlavních úkolů údržby existuje celá řada přístupů či strategií, které se v podnicích aplikují.

Dle Alsyoufa (Alsyouf, 2006) strategie údržby popisuje jaké události (porucha, uběhnuvší časový úsek, dosažení mezní hodnoty určité měřené veličiny) inicializují jaké údržbářské činnosti (např. oprava, preventivní údržba, výměna). Jedná se o soubor postupů a technik, které se liší podnik od podniku. Jak ukazují závěry práce S. Pinjaly (Pinjala, a další, 2006) a Alsyoufa (Alsyouf, 2006) volba strategie údržby je úzce navázána na business strategii podniku a charakter produkce, druh výrobního zařízení, které se v podniku využívá a na další faktory. Stručně si charakterizujeme základní

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...