dnes je 14.6.2025

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Proces výrobkové inovace

24.4.2015, Zdroj: Verlag Dashöfer

Získání výrobkové idey – zdroje idejí mohou pocházet od zákazníků, nabídky spolupracovníků, zlepšovatelů a vynálezců, veletrhy, poznatky od konkurence, stížnosti od zákazníků a reklamace. (Zdrojům inovací se podrobněji věnuje ve své knize Porter – Inovace a podnikavost)

Na následujícím obrázku je uveden proces vzniku výrobkové inovace. Hodnocení výrobkových inovací je třeba provádět v každém kroku tohoto procesu.

Získání výrobkové idey

– zdroje idejí mohou pocházet od zákazníků, nabídky spolupracovníků, zlepšovatelů a vynálezců, veletrhy, poznatky od konkurence, stížnosti od zákazníků a reklamace. (Zdrojům inovací se podrobněji věnuje ve své knize Porter – Inovace a podnikavost)

Systematicko – logické metody při získávání inovací:

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...