dnes je 29.4.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Nejčastější neshody zjišťované při auditech QMS

28.4.2014, , Zdroj: Česká společnost pro jakost

"Audit je účinným a spolehlivým nástrojem pro ověření, že systém managementu kvality vyhovuje plánovaným činnostem potřebným pro realizaci produktu nebo služby, splňuje všeobecné požadavky stanovené příslušnou kriteriální normou, legislativou nebo organizací a že je efektivně uplatňován a udržován."

 

Aby byly naplněny požadavky této všeobecně platné definice a výstupy z auditu byly co nejvěrohodnější, musí být dodržovány určité zásady. Mezi ně patří především získávání dostatečného souboru komplexních informací, které umožní organizaci nejen zjistit a odstranit existující a potenciální neshody a jejich příčiny, slabá místa systému, ale hlavně zlepšit její procesy a zvýšit

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k tématu:
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...