dnes je 27.7.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Jak předcházet nedostatkům v práci

6.3.2012, Zdroj: Moderní řízení

Nedostatkům v práci zaměstnanců se nelze zcela vyhnout. Lepší než řešit je následně však je jim předcházet - znát jejich možné příčiny a vědět, jak jim včas a účinně čelit. Důvody nemusejí být navíc vždy (ani především) na straně zaměstnanců.

Základní příčiny, proč výkon zaměstnanců zůstává za očekáváním jejich nadřízených, jsou do značné míry podobné. Bez ohledu na povahu práce je lze rozdělit do dvou skupin. První tvoří příčiny spočívající na straně zaměstnanců, druhou příčiny na straně jejich vedoucích.

Hlavní příčiny na straně pracovníků souvisejí s jejich osobními limity. Nejčastěji jde o situace, kdy nároky jsou vyšší než schopnosti osob, které danou práci vykonávají, a kdy tyto osoby nemají vlohy, nadání či

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu QM profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...